Elektrodistribucija Srbije oglasila se povodom saopštenja LSV koji je zatražio da se hitno reši problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune.
Svi prelazimo na SAMOOČITAVANJE da nas ne bi muljali i četvrti mesec! Što svojim očima vidite na brojilu to je stanje. Stanje brojila slikate, napišete Mail na prijavastanja.ns@ods.rs, pošaljete sliku i datum očitavanja pa nek probaju da izmisle drugo stanje. Ovo je potpuno ludilo šta rade građanima!
Нема овде никакве политизације, већ је у питању чиста неспособност партијских запосленика! Други месец заредом не добијам рачун на време( јулски сам добио 2. септембра, августовски још нисам добио!!?!) Притом је на јулском рачуну обрачуната само дневна тарифа, тако да ми је рачун 50% већи!!! Упутио сам мејлом рекламацију 3. септембра и добио одговор да је иста заведена и да ћу одговор добити у законском року! Од тада, нити се ко јавља, нити долази!
Јавашлук, врхунски! Имам поприлично година, али овакву неодговорност не памтим!!!
Čarolija je otvaranje sandučeta i koverta sa računom (kad stigne a rok za plaćanje je prošao!? #@$&%#@) . Sreća je lepa dok se čeka. Sreća je kad možeš da platiš i kamatu za plaćanje posle roka a račun stigao posle roka za plaćanje. Srećni bili ljudi glasači koji podržavaju i glasaju za sve ovo, za nameštene poslove i za stranačke nestručne kadrove. Dočekali su vas računi za to glasanje. Nemojte sad da se žalite. To su sve vaši i za vašu decu.
Da možda proba neko stručan da se bavi softverima, očitavanjem i fakturisanjem i da sve ide kako treba ovaj narod bi bio nesrećan. Zato, uživajte ljudi, budite srećni, plaćajte i račune sa neočitanim brojilima, plaćajte fiksne troškove oko 900 dinara svakog meseca za neočitana brojila i kamate svakog meseca.
Sreća je širok pojam.
Кажу политизације а сваки дан преко хиљаду у реду за рекламацију.Умедзо одговорности кажу политизације!
Ако су ми рачуни до 4000 дин. месечно,сви уредно плаћени без кашњења,и август 28 000 дин.
На бројилу мање од 100 kw потрошено!!!
Како ово да назовем?
Политизације,криминал,не стручност......
У нормалним државама било би извињење грађанима.Објашњење због чега је дошло до проблема и када ће бити отклоњени.
Ми смо дотакли дно.Вода и струја су проблеми у 21. веку.
СРАМОТА
Čuj politizacija. 4 meseca mi nisu očitali struju. Uplaćujem račun otprilike..pisala svaki put mail i dobijem odgovor kao Zahtev rešen a kad otvorim mail piše prigovor se odbija....i onda mi kažu politizacija...radite vi svoj posao pošteno. Sramota
Ako EPS ovako radi kad rešava probleme onda me strah i da zamisim na šta im rad liči kad probleme ne rešavaju. Krajnje je vreme za veliko čišćenje institucija od najvišeg javnog značaja od partijskog kadra. Dakle, treba da lete ne samo uprave nego SVI koji su zaposleni preko partija i partijskih veza.
Otimate gde god stignete,kada neko uplacuje redovno po potrosnji a vi ne izdate racun 2 godine,onda mi obracunate svu potrosnju u 9 meseci i jos mi uzmete 140 hiljada naknadno.Platicete ovo kad tad.
Na racunu pise ocitavanje 1.9 a po mojoj evidenciji ocitano 6.9. I to ne bi bio veliki problem da nisu nizu tarifu upisali 16972 a stvarno stanje 16472!!! Samo 500 kw vise. Ja za ceo mesec potrosila 38 kw nize tarife a treba da platim 538? Pa nece moci, izracunala sam pomocu EPS kalkulatora koliki je moj racun, toliko uplatila!
Poslala sam prigovor sa 5 priloga kao dokaz, i to ne samo zbog toga vec i zato sto 3 meseca cekam da proknjize ugovor, promena vlasnistva. OMA sutra stigo odgovor WOW sve ce oni to da rese u zakonskom roku ali ne rekose koliki je taj rok...
Uvode nov operativni sistem SAP, ja sam na tome radila pre 15 g. u NIS-u ali mi smo bili sposobni a oni se pokazali. Zna se ko radi u EPS-u, od vrha pa do dna sve genijalci....
evo kako ja razumem ovaj problem za modernizaciju i unapredjenje en.sistema, za koji se "moderni i napredni stručnjaci" pravdaju da ga politizujemo. Kako smo prešli na nacionalno pismo, izgleda da je zapeo softver programiran latinicom a daljinski očitava na cirilici;) i nema veze sa politikom;)
Pa punih godinu dana mi niste očitali brojilo, kao da više ne postoji elektrodistribucija.
Račun stiže redovno sa stanjem potrošnje 0.
A kad krene hoće li sve u crvenu zonu ili ipak ne?
Lupate gluposti ,priznajte da niste sposobni da obracunate struju ..ne moze nekome ko trosi 2000 da dodje 20,000.Sta sve politizujete.Dobro u pravu ste..svi sto su zaposleni su iz SNSa.To znam pouzdano.Dakle sve nestrucnjaci koji su samo na platnom spisku
Zašto samo Novi sad ima problem sa brojilima zašto to nema Beograd, Niš, da ne pitam za manja mesta po Srbiji Zaječar, Nova Varoš, Valjevo, Bor, Mladenovac .... nastavite niz, da kažem mesta koja nisu u Vojvodini.
PS. Svi znamo odgovor, samo bih hteo da čujem vaš odgovor.
Znači po Eds, svi ovi ljudi koji mesecima stoje u redu na letnjim vrućinama su mazohisti. 3 meseca i vise ljudi salju reklamacije i nikakav rezultat. Zna se da jug Srbije oduvek je neredovni platisa i nista.
Podnela sam zalbu za dec.2023.U odgovoru " sve je OK",ako zelite napisite zahtev za izlazak EDS sluzbe na tere.
Nisam podnela,jer nisam znala na čiji bi to rn.islo!
Obda sam ponovila zalbu za august 24.i sve,prakticno racune.Bez najave stigla dvojica radnika,buljio jedan u brojilk,drugi belezio i opet,kao sve u redu!?
Od sad ću sama voditi evidenciju ili nači IT stručnjaka koji bi bio sposoban da " udje" u te najnovije digitalne naprave,mozda vestafka inteligencija- glupa,zla!?
To sto svakog prvog posaljem viberom fotografije brojila sa ciframa tarifa osibi koja ostavi cedulju u postanskom sanducetu da to uradim,zovete daljinskim ocitavanjem-kume svaka cast
Istu pricu o politizaciji su pricali za besplatne udzbenike.
Vrlo su dosadni sa jednim te istim pricama.
Kao da svi imamo demenciju.
Nadam se da ce sto vise botova dobiti uvecane racune za struju.
Imali ste priliku na izborima da pokažete ovom režimu to sto sada pišete na svim portalima u svim mogućim komentarima.Priznajte lepo mi smo narod koji voli anarhiju i bezvlašće u svim segmentima društvenog života.Dok ovde cela postava EPS a i svih koji učestvuju trlja ruke na drugim mestima komunalna preduzeća,poresko,seljaci.... na kraju svima dobro.Prestanite kukuati i uživajte u sistemu koji je ovaj narod stvorio i takvog ga održava pa i unapređuje u veće bezvlašće.
Kadrovi koje postavlja SNS su nesposobni, i treba ih pre svega zameniti sposobnima, ali naravno i kritikovati. Ovde pričaju bajke, a ja nisam ni dobio račun za pretprošli mesec, juče sam dobio račun koje je trebalo juče već platiti. Znači, za dva meseca sam oštećen za popust od 5% a ovi saopštavaju da niko nije oštećen. Ali ne govore istinu, da ne kažem grublje!
A vi koji radite u EPS, EMS, EPSS, vi ste svi došli kao stručni ljudi, zaposleni na javnom konkursu? Niko nije ni slučajno postavljen ispred jedine, izgleda, dozvoljene, političke opcije - Vučića?
Naravno da se politizuje i MORA da se politizuje jer JESTE politika odgovorna, a ne Pera ložač iz TENTa.
Oni koji očekuju da EDS prizna svoje greške i nesposobnost su optimisti bez pokrića. Novi softver se detaljno testira pre upotrebe. To je pravilo broj jedan u informatici. Kad se to ne uradi onda dolazi do zbrke koja se eksponencijalno uvećava.
Najlakše je skrivati se iza politizacije. Hvalite se (ministarka i direktorka) brojem postavljenih brojila za daljinsko očitavanje, a sa njima problemi mesecima. Rešite problem. Nemojte nastavljati sa postavljanjem novih brojila dok ne rešite problem sa već postavljenim. I ... zaboravite izmišljenu politizaiju.
Radite, ako znate i ne tražite opravdanje za nerad i neznanje.
Ajde vi već jednom rešite svoje probleme pa kad ne bude red svaki dan do Vremeplova onda niko neće moći da politizuje problem. Krajem prošle godine ste imali hakerski napad, ove godine kasne računi, ne očitavaju se strujomeri, da li ćete se ikad sastaviti i krenuti da radite svoj posao?! Ovakav haos nije bio ni u vreme kada nisu postojali kompjuteri! Lakše išlo kad su ljudi pomoću papira i olovke vodili obračune nego vi nesposobnjakovići danas!
A,gde očitavate te račune?
Na Marsu?!
U EU?
Softver kriv?
Dolaze li da očitavaju?
Šaljemo meilom očitano?
Da li svi imaju meil?
Koga ribate? Politikanstvom se svi bavimo?
Ulazimo u crvenu zonu i više plaćamo,za šta i koga?!
Ovi iz EPS -a nešto opasno muvaju. Pošto sami već mesecima očitavamo brojila struja bi, bar za te mesece, trebalo da pojeftini jer je i očitavanje ukalkulisano u cenu.
Samo da ovi nesposobni ne naprave atomsku centralu odsmo svi u vazduh.
Na jednoj adresi od racuna ni traga ni glasa a danas 28. na drugoj neka izmisljena stanja, manja, veca, vise potrosnje u jeftinoj tarifi a klima radila po danu, prosli put produzen rok za placanje do 5. a obracunali kamatu, itd.
Simptomaticno je da kad god zabrljaju u EPS-u, a brljaju cesto, kriva je opozicija jer im ukazuje na javasluk i nestrucnost u okviru firme, a to je po EPS-u politizacija! A dokle mogu da deru nas gradjane sa racunima, a mi da cutimo, sve je u redu!
Pošaljete primedbu na mail i onda posle mesec dana dobijete rešenje od EPS-a da nisu oni krivi već Elektrodistribucija koja očitava račune i obratite se njima a oni nemaju uopšte na sajtu ništa za reklamacije. Napišete mail direktoru koji sedi na mailu pa nazovete neki njihov broj gde vas čika koji se javi otperja sa nije njegovo da daje informacije,njegovo je samo da prima pozive vezano za kvarove. Tako da da,nećemo da stojimo u redu ali pošto nam digitalizacija nije jača strana,moramo.
Hoćete da kazete da svi ovi ljudi sto mesecima stoje u ovim redovima plus oni malo digitalno pismeniji koji nisu tu i koji su žalbe uložili mejlom ili tužili lazu???Puna su Vam usta naroda,sve činite za narod,jako ga volite ma život bi dali a vidi se kakvo mišljenje imate o njemu!
EPS kao preduzece udrzavnom vlasnistvu na cijem celu su akteri politickih stranaka, oduvek je bilo, i treba da bude, dokle god je tako, deo politicke teme zbog navedene cinjenice.
Ko god bio na vlasti.
Neće ništa rešiti. Već 10 godina kod mene ne rešavaju banderu što se raspada - otpadaju komadi betona sa nje. Na sve mailove njihove što sam našao sam slao fotografije i nikad nisam dobio odgovor.
Mogu samo da se nasmejem na saopstenje EDS-a. Bahat i bezobrazan odgovor, bukvalno se rugaju gradjanima. Mi mladji smo im ostavili prigovore preko portala ali zato starije sugradjane bas maltretiraju sa redovima ispred bivse Elektrovojvodine.
Koja laz! Problem imam od decembra prošle godine kada mi je postavljen novi sat i sistem za daljinsko očitavanje. Bio sam ni sam ne znam koliko puta da ulozim reklamaciju, naravno da nista nije rešeno. Trenutno po nijima imam dug od 120.000 din. Toliko..
Niko nije ziveo u stanu 2 meseca svi uredjaju su iskljuceni a racum nam je stigao 4900 dinaraza jedan mesec a za drugi 5600.Nisu prihvaliti reklamaciju.Kome da se zalim da se ispravi ova nepravda.
Pa zašto ih napadate,znate dobro da oni ne vole kad ih neko kritikuje.I odmah kreće ona oprobana mantra,politizacija,Đilasovi i Šolakovi plaćenici...
A što mesecima maltretiraju narod,to nikom ništa.
Imam brojilo koje se daljinski očitava bar 7-8 godina kad je krenuo taj pilot projekat. Uvek je bilo redovno očitavanje od čitača 3.-4. u mesecu a na računu je pisalo stanje 1. u ponoć kako je automatski daljinski očitavano.
Ali na zadnjem računu je neka nenormalna potrošnja od 250kwh iako sam potrošio kao i obično oko 750.
Dakle, moje brojilo daljinski NIJE očitano 1.09.
Nepriča niko o politici već o prevari i maltretiranja građana ovolike greške i to naravno na štetu građana, usavršili poslovanje zamenom satova, tako da na listigu se pojavi stavka reklamacija i to simbolično 20000 din,samo se tešite politički ali ovaj put će biti puno iz redova sns.
Nijedam ispravan račun, ni za stam ni za zajedničku potrošnju,
Računi kasne stižu posle 28.,
Pa obračunavaju kamatu, a popust od 5% za plačanje o roku više ne postoji.
Reklamacije, haos.
U sred leta račun za grejanje /toplotne pumpe/.
Ušli ste u nešto za šta niste spodobni.
Cenu çemo platiti mi gradjani.
Pljačka.
Nije tacno. Tri meseca mi stize 0 kWh i nakon ulozenih reklamacija se nista ne menja. Ovaj mesec mi racun jos nije stigao. Uplatim ono osnovno, ali od tri reklamacije na jednu su mi odgovorili da se odbija i da ce ustanoviti stanje. Sve to je pocelo od juna meseca i novih brojila. I ovo nije politicki komentar, vec obicnog gradjanina.
To sa strujom nije problem od juce to traje vec duze vremena meni su 3 meseca stizali veliki racuni a sto se tice reklamacije mejlom nacekase odgovora ja sam 3 meseca platila 3 ista racuna po 15000 hilj din
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EDS o računima: Probleme rešavamo, koriste ih za politizaciju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.09.2024.
•16:31
Komentari 60
Najsigurnije je sami
Корнелије
Јавашлук, врхунски! Имам поприлично година, али овакву неодговорност не памтим!!!
Vaki
Lutrija Srbije
Da možda proba neko stručan da se bavi softverima, očitavanjem i fakturisanjem i da sve ide kako treba ovaj narod bi bio nesrećan. Zato, uživajte ljudi, budite srećni, plaćajte i račune sa neočitanim brojilima, plaćajte fiksne troškove oko 900 dinara svakog meseca za neočitana brojila i kamate svakog meseca.
Sreća je širok pojam.
Ком
Ако су ми рачуни до 4000 дин. месечно,сви уредно плаћени без кашњења,и август 28 000 дин.
На бројилу мање од 100 kw потрошено!!!
Како ово да назовем?
Политизације,криминал,не стручност......
У нормалним државама било би извињење грађанима.Објашњење због чега је дошло до проблема и када ће бити отклоњени.
Ми смо дотакли дно.Вода и струја су проблеми у 21. веку.
СРАМОТА
Zorka
Zokins
Ma nemoj
Jacovitti
Dežurno gunđalo
Novosadjanin 15
Potrosac
Ovo je namerno!!!!!!!!!
Mile
nina
Poslala sam prigovor sa 5 priloga kao dokaz, i to ne samo zbog toga vec i zato sto 3 meseca cekam da proknjize ugovor, promena vlasnistva. OMA sutra stigo odgovor WOW sve ce oni to da rese u zakonskom roku ali ne rekose koliki je taj rok...
Uvode nov operativni sistem SAP, ja sam na tome radila pre 15 g. u NIS-u ali mi smo bili sposobni a oni se pokazali. Zna se ko radi u EPS-u, od vrha pa do dna sve genijalci....
skimmer
;)
Rajko
Račun stiže redovno sa stanjem potrošnje 0.
A kad krene hoće li sve u crvenu zonu ili ipak ne?
Mirka
Neko iz mase
PS. Svi znamo odgovor, samo bih hteo da čujem vaš odgovor.
Neko odande
Sonja Rukavina Bleči
Nisam podnela,jer nisam znala na čiji bi to rn.islo!
Obda sam ponovila zalbu za august 24.i sve,prakticno racune.Bez najave stigla dvojica radnika,buljio jedan u brojilk,drugi belezio i opet,kao sve u redu!?
Od sad ću sama voditi evidenciju ili nači IT stručnjaka koji bi bio sposoban da " udje" u te najnovije digitalne naprave,mozda vestafka inteligencija- glupa,zla!?
Xyz
Turcin
Vrlo su dosadni sa jednim te istim pricama.
Kao da svi imamo demenciju.
Nadam se da ce sto vise botova dobiti uvecane racune za struju.
Dejan
Jogi Letač
Leopold Bugarski
Naravno da se politizuje i MORA da se politizuje jer JESTE politika odgovorna, a ne Pera ložač iz TENTa.
Ludovički
Alibi
Radite, ako znate i ne tražite opravdanje za nerad i neznanje.
Saki
Dejan
/
Ja
na Marsu
Na Marsu?!
U EU?
Softver kriv?
Dolaze li da očitavaju?
Šaljemo meilom očitano?
Da li svi imaju meil?
Koga ribate? Politikanstvom se svi bavimo?
Ulazimo u crvenu zonu i više plaćamo,za šta i koga?!
Kikiriki
lala
Ddd
Samo da ovi nesposobni ne naprave atomsku centralu odsmo svi u vazduh.
Samo pitam
jbt kako tek izgleda
Totalno ludilo i raspad sistema u EPSu
BGD 011
Miroslav
Korijander
Bojan
Maja
Alen NS
Ko god bio na vlasti.
Pera
...
200rad
Gaga
Ovo pod hitno treba rešavati.
Užas.
Teško
Mile
Milan
A što mesecima maltretiraju narod,to nikom ništa.
Daljimsko čitanje
Ali na zadnjem računu je neka nenormalna potrošnja od 250kwh iako sam potrošio kao i obično oko 750.
Dakle, moje brojilo daljinski NIJE očitano 1.09.
Cocco
Ajde!
Željko
MaraDara
Računi kasne stižu posle 28.,
Pa obračunavaju kamatu, a popust od 5% za plačanje o roku više ne postoji.
Reklamacije, haos.
U sred leta račun za grejanje /toplotne pumpe/.
Ušli ste u nešto za šta niste spodobni.
Cenu çemo platiti mi gradjani.
Pljačka.
pazi sad
Garavi
Analiticar
Tanja
Djeki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H