Autor: 021.rs

Novi Sad
28.09.2024.
16:31
Elektrodistribucija Srbije oglasila se povodom saopštenja LSV koji je zatražio da se hitno reši problem koji imaju mnogi građani, a vezan je za očitavanje brojila za struju i visoke račune.
  • NSvetlana

    03.10.2024 07:40
    Odgovor
    Eps-a je tragičan! Oni stvarno misle da smo svi maloumni?!
    Ima li kraja ovim poniženjima?
  • Beowulf

    02.10.2024 12:16
    Što bi rekli...
    A ja više nemam snage za mrš ni za sikter!
  • Пеђа из Новог Сада

    02.10.2024 10:47
    Вучевић - Боске
    А од кума _ ЕПС!
  • Realista

    01.10.2024 22:52
    EDS lažovi
    Elektrodistribucija problem rešava tako što menja domen internet prezentacije u sred frke sa računima... na sajtu im piše jedna adresa za slanje *ods.rs a aktivna je druga *.es.rs ... pa tako da prijave stanja ne stižu nigde - prosto genijalno rešenje!
  • Kokša iz Karlovaca

    01.10.2024 21:24
    MARATONCI
    Kao u filmu "Maratonci trče počasni krug".
    Topalovići - EPS, angažuje Bili Pitona - EDS, da čita struju.
  • Artemije

    01.10.2024 11:35
    Bagra sns-ovska
    Ukinuše Elektrovojvodinu koja je bila najbolja u elektroprivredi. Njen softver novim pečenjarima nije bio dobar?
    Pa na softverima koji nikad ne prorade se mažnjavaju najveće pare.
    Poslednji ugovor za softver koji je Vučićev pečenjar potpisao imao je naziv: “Regulisanje redova pred šalterima Eps-a” Uzeo sebi otpremninu, a redovi su “izregulisani”
  • Bumbar

    30.09.2024 14:01
    b
    prestanite da lažete i kradete od naroda, odgovarajte na prijave
  • BoeserWolf

    30.09.2024 09:35
    Nismo ni ocekivali da ce u tom zabavistu od preduzeca i partije naci odrasla osoba koja ce smeti da se uhvati u kostac sa problemom ili da ne daj boze preuzme odgovornost.

    Ipak su to potomci ljudi koji su izmislili kolektivnu odgovornost, odn. da svi placamo greske nesposobnih i da ni za sta ne postoji odgovornost pojedinca. Samo su ovi to digli na novi nivo.

    Tako to ide u zemlji u kojoj "narod nece da se bavi politilom" i gde su svi "apoliticni". Pravo stanje je u stvari to da je narod i opšte, a posebno politički neobrazovan.

    Diplome se beru na drvecu, a 10% stanovništva nam je obrazovano, svi ostali su samo školovani.
  • Po iskustvu

    29.09.2024 13:33
    E ovako, drzavi trebaju pare, vase pare. Krediti trebaju da se vracaju. Probali su sa litijumom pa je ispao vruc krompir. Pitajte se sta je sledece. Ja tipujem na upadanje u kuce. I kriminalci placaju procenat vecem. Inace, vi ste krivi. Svi vi koji ste utrpani ovamo i dobili poslove po JKPovima i vi koji mislite da se zivi od usluga a to je usluzivanje ovih prvih jer njihova pozajmljena para se obrce. I vi majstori koji radite kod njih.
  • Pićuka

    29.09.2024 13:07
    Obračun struje rade oni koji ne dolaze na posao.
  • Lud zbunjenog

    29.09.2024 11:55
    Ne znaju da očitaju
    Tvrdnje Lige socijaldemokrata Vojvodine o navodnom neočitavanju pametnih brojila su potpuno TAČNE. I ne treba LSV ili bilo koja politička stranka to da vam saopštava jer su svi ljudi koje vidite mesecima na ulici došli da vam to kažu. Svi su dobili neispravne račune sa neočitanim stanjem brojila.

    Vi u EDS znate kakve ste račune poslali! Ne pravite se ludi! To što još nema građanskih protesta na ulicama zbog struje ne znači da vi dobro radite. Smene svih redom i novi izbori da se ovaj š..m skloni zauvek.
  • новосађан

    29.09.2024 11:27
    Рачуни едс
    Ја сам их тужио,доста више!
  • Dokle ćete trpeti?

    29.09.2024 11:21
    Menjate nešto pobogu!
    I lek za pritisak menjate kad vam ne radi dobro, probate drugi, zar ne?

    U decembru 2023. za izbore u birački spisak bilo je upisano je ukupno 6.500.666 birača.

    Prema podacima RIK-a, glasalo je 3.820.746 .

    Lista SNS osvojila je 46,75 odsto, odnosno 1.783.701 glas. Znači većina NIJE glasala za ove nestručne SNS-ovce.

    E tih 1.783.701 Grčića kroji sudbinu za 6.500.566 građana sa pravom glasa.

    Pa vi ako vam se sviđa da od vas prave magarce glasajte opet za njih i opet nemojte da izlazite na izbore. Tako vam i treba kad ne probate nešto drugo. Narod navikao da 500 godina trpi ugnjetavanje. To ipak nije normalno.
  • Kole

    29.09.2024 11:20
    Zasto ja!
    Ako mi naplacujete pausal i uracunavate trsak ocitavanja, zasto ja da ocitavam stanje na strujomeru? Ja sam platio strujomer i izgradnju mernog mesta a vi ste trazili kroz zakon da predje u vase vlasnistvo. To je vase i starajte se o toj imovini na valjan nacin ili pustite druge da to rade. Nekada nije mogao racun da bude urucen Novosadskim potrosacima ako ga nisu sluzbenici pregledali i uvideli drasticnu potrosnju. Tada bi se taj racun pregledao i tek ispravljen urucio.
  • Sasvim sigurno

    29.09.2024 10:31
    Lupaju proizvoljno cifre
    Ceo avgust nismo bili u stanu. Ništa nije uključivano osim frižidera a naročito klima nije upotrebljavana. Račun duplo veći.
    To je dokaz da oni lupaju cifre.
    Ništa nije tačno na računu Nisu upisali ni prethodne uplate.

    Ne dozvolite da vas pljačkaju.
  • Zlateva

    29.09.2024 10:21
    Odgovor u stilu tra, la, la, mi smo super, dtrpite se, biće... šta još hoćete, mešate politiku.... Odvratni su.
  • Brana

    29.09.2024 09:35
    Potrosnja nije ocitavana od pocetka godine, sada stigao racun 130.000
    ma da...
  • Stručnjaci i Grčići

    29.09.2024 09:21
    Tužiti EPS za maltretiranje
    Svi treba da prijave tržišnoj inspekciji ovo i da tuže EPS i da odgovorno lice EPS-a leti zajedno sa članovima nadzornog odbora. Zar ovde nema niko od matematičara i informatičara da zna da napravi račune? Postavili tog Oluf Ulseth za predsednika nadzornog odbora da se igra sa građanima.
  • Počele kiše i jesen

    29.09.2024 08:34
    A računi 4 meseca ludi i luđi
    Račune za struju ispostavlja

    ЕПС АД Београд
    11000 Београд, Балканска 13
    ПИБ: 103920327
    Матични број: 20053658
    ЈБКЈС: 83175

    Oni su pred građanima odgovorni za sve a to sa kim su i zašto kupili nov softver, nova brojila to je njihova stvar.

    Verovatno Grčićeve štete i dugove treba građani da namire. I Tomi vilu da plaćaju..
  • Veljaš

    29.09.2024 08:25
    Pa kako vi mislite da se skupi lova za expo.Mora malo i mi građani da doniramo.
  • Pera

    29.09.2024 08:19
    Mislim da treba da tuzimo EPS. Bar mi koji redovno prijavljujemo stanje, saljemo fotografije brojila, a svi imamo sacuvane racune. To je jedini nacin da ovo prestane. Ja od decembra imam problem.
  • Bakica

    29.09.2024 06:51
    Лоповлук
    Јер нема другог објашњења!
    Како ја сама у стану, могу да потрошим 620 киловата?
    Контролисала сам сама потрошњу у септембру и видела да трошим укупно око 150 киловата (до 27. у месецу)! Значи остало су ми надодали да ме покраду! Лопови!Враћај моје паре, не дам!
  • Backa

    29.09.2024 05:34
    Dokle
    Zanima me samo kako moze potrošnja struje biti 3 puta veca u kuci koja se samo obilazi od februara do oktobra i gde radi samo zamrzivac za svo to vreme, ne ocitavanje nego lupite onako pa ako prodje prodje, niko nece biti ostecen ali kamata ide, stajanje u redu danima naj tuznije je sto se svi bunimo a na kraju narod glup a vi u pravu
  • Mile

    29.09.2024 05:03
    More
    Mrs!!!!jel vi nas to zaj.....te?!? Po ko zna koji put??!!more ...!!
  • 021

    29.09.2024 00:02
    NN
    Koga je moliti nije se na njega srditi
    Naucio od moje babe tu poslovicu.
    Da li ste oznacili polje problem sa finansijskim delom racuna, pa da li ste onda oznacili polje problem vezan za obracunski period pa im onda kratko objasnili da 6 meseci nije bilo ocitavano.
    Napisete tog i tog datuma stanje brojila je bilo 50
    Sadanprvi put nakon 6 meseci je ocitano stanje je 1000.
    Molim Vas da mi korigujete period obracuna 6 meseci x30 dana =180 dana ne 30 i resice kako meni sve resavaju ja nzm
  • Faktura- likvidatura

    28.09.2024 23:03
    @ Ludovički
    Potpuno si u pravu. Ali, kad sve to već znaš, sigurno znaš i da je to kupljeno, da bi bilo plaćeno. Koga briga za testiranje i garantni rok? Puštaj fakturu na plaćane i pre nego što je ugrađeno.
    Šta tu nije jasno?
  • IstinaJeTamoNegde

    28.09.2024 22:57
    Nesposobni partijski radnici
    Koliko su nesposobni pokazuje jedan te isti izgovor da se radi na unapredjenju softvera...softver na tako velikom sistemu se NE pusta u rad tek tako! Kada se potpuno testira i svede na minimalne greske, tada je softver zreo za pustanje u tako velikom sistemu. Ovaj haos koji traje mesecima je pokazatelj koliko su nesposobni u EPSu i koliko se brukaju sa izgovorom da je sve do implementacije novog sistema. A niko odgovoran za ovakve propuste. Nema gradjana koji nije ostecen i koji nema pojma ustvari sta placa i koliko
  • Penzioner

    28.09.2024 22:51
    Sve je politika
    Breht kaže da je sve u životu politika, a struja je posebna politika. Gde su trošene pare nas gradjana koji smo redovno izirivali račune za struju i još iz budžeta finansirali to preduzeće.
    I na kraju Breht kaže i cena pasulja na pijaci je politika.
    Zato ispadate glupi kad kažete da se stvari ne smeju politizovati.
    A EPS više od politike, to se zove KRADJA.
  • Struja

    28.09.2024 22:14
    Bacanje prašine u oči
    Za jul neočitano, za avgust dobila račun, sada duplo više. Ko je ovde lud?
  • Dejan

    28.09.2024 21:56
    6 meseci?
    Pa bre 6 meseci već kasni stalno i stalno neke neregularnosti. Pa ja shvatam da uvodis nov softver, imaš problem rešis nakon prve ture računa ali 6 meseci? Priča za malu decu. Ili je to još neki softver od kuma Ace koji se kupuje po 3 puta a ne radi.
  • NN

    28.09.2024 21:51
    PROTEST!!!
    pola godine nisam imao očitan račun a onda je stigao iznos za infarkt, petostruko dugovanje u odnosu na prosečnu potrošnju zbog crvene zone. Odmah sam reklamirao i nakon mesec dana još nema odgovora, ali zato uredno stiže pretnja da će mi isključiti struju ako ne platim "dugovanje". Neki ljudi neće moći ili neće hteti da se natežu sa njima pa će im platiti tu petostruku cenu. Nema tu prostora za "razumevanje". EPS mora da snosi posledice nestručnosti i javašluka, a ne da građani stoje u redovima i da ih maltretiraju. DOSTA JE BILO!
  • Za našu (vašu) decu

    28.09.2024 21:04
    Upristojite se!
    Elektrodistribucija Srbije i EPS Snabdevanje da daju saopštenje

    1)KOJA FIRMA očitava i dostavlja stanja brojila?

    2)kome se tačno dostavljaju stanja?

    3) do kog datuma stanja moraju biti dostavljena?

    4) ko onda priprema račune?

    5)kog datuma računi moraju biti poslati građanima?

    Dokle ćete maltretirati sve ljude?

    Čija je odgovornost za ovaj javašluk i mučenje građana? Pokrivate i štitite jedni druge sve po grbači potrošača!
  • Gari

    28.09.2024 20:53
    Pet puta slao mail da mi broj brojila na satu i računu nisu isti i nikom ništa,za 5 meseci se mogao otkloniti problem.Ostavke i privatizacija!!!
  • Steva

    28.09.2024 20:50
    Ma,kakva politizacija,kakvi bakrači u toku je sistemska priprema za prodaju EPS-a, zar ne kapiraš narode da ove raspikuće sve dadoše na doboš ?
  • Bajka za odrasle

    28.09.2024 20:49
    Grčić i 7 patuljaka
    Ili Alibaba i 40 Grčića.
    Sve sami Grčići.

    Niko ne zna da očita brojila? Niko ne zna da u softveru promeni rok plaćanja jer računi nisu stigli? Niko ne zna da skine kamatu sa računa jer računi nisu poslati? I tako 4 meseca? I to oni zovu "politizacija problema"? Boli narod uvo koja politička stranka ovo radi!

    Odvratni su svi i svi jednako muljaju. Svi nabavljaju softvere koje posle ne znaju da koriste. Razumete li vi to???
    Hoće ispravne račune!

    Hoće li se neko udostojiti da ovo idiotsko stanje sa strujom dovede u normalu? Stare ljude sekirate i maltretirate!!!! Imate li vi roditelje ili ste svi pali sa drveta??

  • Najsigurnije je sami

    28.09.2024 20:25
    Svi ćemo sami očitavati
    Svi prelazimo na SAMOOČITAVANJE da nas ne bi muljali i četvrti mesec! Što svojim očima vidite na brojilu to je stanje. Stanje brojila slikate, napišete Mail na prijavastanja.ns@ods.rs, pošaljete sliku i datum očitavanja pa nek probaju da izmisle drugo stanje. Ovo je potpuno ludilo šta rade građanima!
  • Корнелије

    28.09.2024 20:24
    Лаж
    Нема овде никакве политизације, већ је у питању чиста неспособност партијских запосленика! Други месец заредом не добијам рачун на време( јулски сам добио 2. септембра, августовски још нисам добио!!?!) Притом је на јулском рачуну обрачуната само дневна тарифа, тако да ми је рачун 50% већи!!! Упутио сам мејлом рекламацију 3. септембра и добио одговор да је иста заведена и да ћу одговор добити у законском року! Од тада, нити се ко јавља, нити долази!
    Јавашлук, врхунски! Имам поприлично година, али овакву неодговорност не памтим!!!
  • Vaki

    28.09.2024 19:57
    Bi
    Možete se pravdati kako hoćete ali ste nesposobni. Haos pravite sa računima.
  • Lutrija Srbije

    28.09.2024 19:53
    Bingo struja-novi loz
    Čarolija je otvaranje sandučeta i koverta sa računom (kad stigne a rok za plaćanje je prošao!? #@$&%#@) . Sreća je lepa dok se čeka. Sreća je kad možeš da platiš i kamatu za plaćanje posle roka a račun stigao posle roka za plaćanje. Srećni bili ljudi glasači koji podržavaju i glasaju za sve ovo, za nameštene poslove i za stranačke nestručne kadrove. Dočekali su vas računi za to glasanje. Nemojte sad da se žalite. To su sve vaši i za vašu decu.

    Da možda proba neko stručan da se bavi softverima, očitavanjem i fakturisanjem i da sve ide kako treba ovaj narod bi bio nesrećan. Zato, uživajte ljudi, budite srećni, plaćajte i račune sa neočitanim brojilima, plaćajte fiksne troškove oko 900 dinara svakog meseca za neočitana brojila i kamate svakog meseca.
    Sreća je širok pojam.
  • Ком

    28.09.2024 19:50
    Оштећен
    Кажу политизације а сваки дан преко хиљаду у реду за рекламацију.Умедзо одговорности кажу политизације!
    Ако су ми рачуни до 4000 дин. месечно,сви уредно плаћени без кашњења,и август 28 000 дин.
    На бројилу мање од 100 kw потрошено!!!
    Како ово да назовем?
    Политизације,криминал,не стручност......
    У нормалним државама било би извињење грађанима.Објашњење због чега је дошло до проблема и када ће бити отклоњени.
    Ми смо дотакли дно.Вода и струја су проблеми у 21. веку.
    СРАМОТА

  • Zorka

    28.09.2024 19:49
    Nema racuna
    Opet nema racuna??? Bul.Cara Lazara. Ko je tu kriv??
  • Zokins

    28.09.2024 19:49
    EPS
    Vratite nam Elektrovojvodinu . Kada je ona radila ,imala je sve službe i sve je bilo u redu!!
  • Ma nemoj

    28.09.2024 19:46
    Čuj politizacija. 4 meseca mi nisu očitali struju. Uplaćujem račun otprilike..pisala svaki put mail i dobijem odgovor kao Zahtev rešen a kad otvorim mail piše prigovor se odbija....i onda mi kažu politizacija...radite vi svoj posao pošteno. Sramota


  • Jacovitti

    28.09.2024 19:39
    Politizacija je to što su vas nesposobme postavili tu gde ste!
  • Dežurno gunđalo

    28.09.2024 19:37
    Ako EPS ovako radi kad rešava probleme onda me strah i da zamisim na šta im rad liči kad probleme ne rešavaju. Krajnje je vreme za veliko čišćenje institucija od najvišeg javnog značaja od partijskog kadra. Dakle, treba da lete ne samo uprave nego SVI koji su zaposleni preko partija i partijskih veza.
  • Novosadjanin 15

    28.09.2024 19:30
    Lopovska drzava
    Otimate gde god stignete,kada neko uplacuje redovno po potrosnji a vi ne izdate racun 2 godine,onda mi obracunate svu potrosnju u 9 meseci i jos mi uzmete 140 hiljada naknadno.Platicete ovo kad tad.
  • Potrosac

    28.09.2024 19:21
    Meni ove godine svi racuni duplo veci nego prosle godine plus jako kasne.

    Ovo je namerno!!!!!!!!!
  • Mile

    28.09.2024 19:20
    Kada dodju izbori setite se ovoga, i znajte da moze biti samo jos gore ako nesto ne uradimo drugacije u odnosu na prethodne izbore.
  • nina

    28.09.2024 19:09
    ocitavanje
    Na racunu pise ocitavanje 1.9 a po mojoj evidenciji ocitano 6.9. I to ne bi bio veliki problem da nisu nizu tarifu upisali 16972 a stvarno stanje 16472!!! Samo 500 kw vise. Ja za ceo mesec potrosila 38 kw nize tarife a treba da platim 538? Pa nece moci, izracunala sam pomocu EPS kalkulatora koliki je moj racun, toliko uplatila!
    Poslala sam prigovor sa 5 priloga kao dokaz, i to ne samo zbog toga vec i zato sto 3 meseca cekam da proknjize ugovor, promena vlasnistva. OMA sutra stigo odgovor WOW sve ce oni to da rese u zakonskom roku ali ne rekose koliki je taj rok...
    Uvode nov operativni sistem SAP, ja sam na tome radila pre 15 g. u NIS-u ali mi smo bili sposobni a oni se pokazali. Zna se ko radi u EPS-u, od vrha pa do dna sve genijalci....
  • skimmer

    28.09.2024 19:03
    Strpite se još par godina i sredićemo! Napadate Srbiju ako napadate Elektrodistribuciju, bla bla...
  • ;)

    28.09.2024 18:49
    evo kako ja razumem ovaj problem za modernizaciju i unapredjenje en.sistema, za koji se "moderni i napredni stručnjaci" pravdaju da ga politizujemo. Kako smo prešli na nacionalno pismo, izgleda da je zapeo softver programiran latinicom a daljinski očitava na cirilici;) i nema veze sa politikom;)
  • Rajko

    28.09.2024 18:49
    Pa punih godinu dana mi niste očitali brojilo, kao da više ne postoji elektrodistribucija.
    Račun stiže redovno sa stanjem potrošnje 0.
    A kad krene hoće li sve u crvenu zonu ili ipak ne?
  • Mirka

    28.09.2024 18:47
    Lupetanje
    Lupate gluposti ,priznajte da niste sposobni da obracunate struju ..ne moze nekome ko trosi 2000 da dodje 20,000.Sta sve politizujete.Dobro u pravu ste..svi sto su zaposleni su iz SNSa.To znam pouzdano.Dakle sve nestrucnjaci koji su samo na platnom spisku
  • Neko iz mase

    28.09.2024 18:45
    E pa imam i ja pitanje za vas
    Zašto samo Novi sad ima problem sa brojilima zašto to nema Beograd, Niš, da ne pitam za manja mesta po Srbiji Zaječar, Nova Varoš, Valjevo, Bor, Mladenovac .... nastavite niz, da kažem mesta koja nisu u Vojvodini.

    PS. Svi znamo odgovor, samo bih hteo da čujem vaš odgovor.
  • Neko odande

    28.09.2024 18:44
    Znači po Eds, svi ovi ljudi koji mesecima stoje u redu na letnjim vrućinama su mazohisti. 3 meseca i vise ljudi salju reklamacije i nikakav rezultat. Zna se da jug Srbije oduvek je neredovni platisa i nista.
  • Sonja Rukavina Bleči

    28.09.2024 18:41
    Visoki računi za sttuju
    Podnela sam zalbu za dec.2023.U odgovoru " sve je OK",ako zelite napisite zahtev za izlazak EDS sluzbe na tere.
    Nisam podnela,jer nisam znala na čiji bi to rn.islo!
    Obda sam ponovila zalbu za august 24.i sve,prakticno racune.Bez najave stigla dvojica radnika,buljio jedan u brojilk,drugi belezio i opet,kao sve u redu!?
    Od sad ću sama voditi evidenciju ili nači IT stručnjaka koji bi bio sposoban da " udje" u te najnovije digitalne naprave,mozda vestafka inteligencija- glupa,zla!?
  • Xyz

    28.09.2024 18:37
    Ako
    To sto svakog prvog posaljem viberom fotografije brojila sa ciframa tarifa osibi koja ostavi cedulju u postanskom sanducetu da to uradim,zovete daljinskim ocitavanjem-kume svaka cast
  • Turcin

    28.09.2024 18:33
    Istu pricu o politizaciji su pricali za besplatne udzbenike.
    Vrlo su dosadni sa jednim te istim pricama.
    Kao da svi imamo demenciju.
    Nadam se da ce sto vise botova dobiti uvecane racune za struju.
  • Dejan

    28.09.2024 18:29
    Dragi moji sunarodnici
    Imali ste priliku na izborima da pokažete ovom režimu to sto sada pišete na svim portalima u svim mogućim komentarima.Priznajte lepo mi smo narod koji voli anarhiju i bezvlašće u svim segmentima društvenog života.Dok ovde cela postava EPS a i svih koji učestvuju trlja ruke na drugim mestima komunalna preduzeća,poresko,seljaci.... na kraju svima dobro.Prestanite kukuati i uživajte u sistemu koji je ovaj narod stvorio i takvog ga održava pa i unapređuje u veće bezvlašće.
  • Jogi Letač

    28.09.2024 18:24
    Kadrovi koje postavlja SNS su nesposobni, i treba ih pre svega zameniti sposobnima, ali naravno i kritikovati. Ovde pričaju bajke, a ja nisam ni dobio račun za pretprošli mesec, juče sam dobio račun koje je trebalo juče već platiti. Znači, za dva meseca sam oštećen za popust od 5% a ovi saopštavaju da niko nije oštećen. Ali ne govore istinu, da ne kažem grublje!
  • Leopold Bugarski

    28.09.2024 18:15
    Politizacija?
    A vi koji radite u EPS, EMS, EPSS, vi ste svi došli kao stručni ljudi, zaposleni na javnom konkursu? Niko nije ni slučajno postavljen ispred jedine, izgleda, dozvoljene, političke opcije - Vučića?

    Naravno da se politizuje i MORA da se politizuje jer JESTE politika odgovorna, a ne Pera ložač iz TENTa.
  • Ludovički

    28.09.2024 18:06
    e-QQ
    Oni koji očekuju da EDS prizna svoje greške i nesposobnost su optimisti bez pokrića. Novi softver se detaljno testira pre upotrebe. To je pravilo broj jedan u informatici. Kad se to ne uradi onda dolazi do zbrke koja se eksponencijalno uvećava.
  • Alibi

    28.09.2024 18:02
    Najlakše je skrivati se iza politizacije. Hvalite se (ministarka i direktorka) brojem postavljenih brojila za daljinsko očitavanje, a sa njima problemi mesecima. Rešite problem. Nemojte nastavljati sa postavljanjem novih brojila dok ne rešite problem sa već postavljenim. I ... zaboravite izmišljenu politizaiju.
    Radite, ako znate i ne tražite opravdanje za nerad i neznanje.
  • Saki

    28.09.2024 17:58
    Trazili ste gledajte....
  • Dejan

    28.09.2024 17:56
    Ajde vi već jednom rešite svoje probleme pa kad ne bude red svaki dan do Vremeplova onda niko neće moći da politizuje problem. Krajem prošle godine ste imali hakerski napad, ove godine kasne računi, ne očitavaju se strujomeri, da li ćete se ikad sastaviti i krenuti da radite svoj posao?! Ovakav haos nije bio ni u vreme kada nisu postojali kompjuteri! Lakše išlo kad su ljudi pomoću papira i olovke vodili obračune nego vi nesposobnjakovići danas!
  • /

    28.09.2024 17:50
    /
    'placi vojvodino' mora u reprint
  • Ja

    28.09.2024 17:47
    Lopovi, kasno dostavljaju netačne račune, ne registruju uplatu pa računaju kamate... Reklamacije ne reaguju... Užas
  • na Marsu

    28.09.2024 17:46
    nam očitavaju:)
    A,gde očitavate te račune?
    Na Marsu?!
    U EU?
    Softver kriv?
    Dolaze li da očitavaju?
    Šaljemo meilom očitano?
    Da li svi imaju meil?
    Koga ribate? Politikanstvom se svi bavimo?
    Ulazimo u crvenu zonu i više plaćamo,za šta i koga?!
  • Kikiriki

    28.09.2024 17:44
    Jel problem samo u Vojvodini?
  • lala

    28.09.2024 17:37
    Pacam obicno iznos izmedju tri i po i cetiri hiljade .Sad sam dobio 13.100 dinara.
  • Ddd

    28.09.2024 17:37
    Lažu
    Ovi iz EPS -a nešto opasno muvaju. Pošto sami već mesecima očitavamo brojila struja bi, bar za te mesece, trebalo da pojeftini jer je i očitavanje ukalkulisano u cenu.
    Samo da ovi nesposobni ne naprave atomsku centralu odsmo svi u vazduh.
  • Samo pitam

    28.09.2024 17:35
    Jel SAP program zadužen za oĉitavanje strujomera?
  • jbt kako tek izgleda

    28.09.2024 17:34
    kad ne resavaju probleme
    Na jednoj adresi od racuna ni traga ni glasa a danas 28. na drugoj neka izmisljena stanja, manja, veca, vise potrosnje u jeftinoj tarifi a klima radila po danu, prosli put produzen rok za placanje do 5. a obracunali kamatu, itd.

    Totalno ludilo i raspad sistema u EPSu
  • BGD 011

    28.09.2024 17:33
    A nije im prvi put da brljave
    Simptomaticno je da kad god zabrljaju u EPS-u, a brljaju cesto, kriva je opozicija jer im ukazuje na javasluk i nestrucnost u okviru firme, a to je po EPS-u politizacija! A dokle mogu da deru nas gradjane sa racunima, a mi da cutimo, sve je u redu!
  • Miroslav

    28.09.2024 17:29
    Vlast je osokolila institucije da lazu! Svi se prave nevini, niko nije kriv za maltretiranje gradjana!
  • Korijander

    28.09.2024 17:29
    Mail
    Pošaljete primedbu na mail i onda posle mesec dana dobijete rešenje od EPS-a da nisu oni krivi već Elektrodistribucija koja očitava račune i obratite se njima a oni nemaju uopšte na sajtu ništa za reklamacije. Napišete mail direktoru koji sedi na mailu pa nazovete neki njihov broj gde vas čika koji se javi otperja sa nije njegovo da daje informacije,njegovo je samo da prima pozive vezano za kvarove. Tako da da,nećemo da stojimo u redu ali pošto nam digitalizacija nije jača strana,moramo.
  • Bojan

    28.09.2024 17:27
    Od kada je došla nova direktorka sve se raspalo.
  • Maja

    28.09.2024 17:25
    Hoćete da kazete da svi ovi ljudi sto mesecima stoje u ovim redovima plus oni malo digitalno pismeniji koji nisu tu i koji su žalbe uložili mejlom ili tužili lazu???Puna su Vam usta naroda,sve činite za narod,jako ga volite ma život bi dali a vidi se kakvo mišljenje imate o njemu!
  • Alen NS

    28.09.2024 17:23
    EPS kao preduzece udrzavnom vlasnistvu na cijem celu su akteri politickih stranaka, oduvek je bilo, i treba da bude, dokle god je tako, deo politicke teme zbog navedene cinjenice.
    Ko god bio na vlasti.
  • Pera

    28.09.2024 17:22
    Pošalji mail i ne brini
    Neće ništa rešiti. Već 10 godina kod mene ne rešavaju banderu što se raspada - otpadaju komadi betona sa nje. Na sve mailove njihove što sam našao sam slao fotografije i nikad nisam dobio odgovor.
  • ...

    28.09.2024 17:18
    Mogu samo da se nasmejem na saopstenje EDS-a. Bahat i bezobrazan odgovor, bukvalno se rugaju gradjanima. Mi mladji smo im ostavili prigovore preko portala ali zato starije sugradjane bas maltretiraju sa redovima ispred bivse Elektrovojvodine.
  • 200rad

    28.09.2024 17:11
    Kako da ne?!
    Koja laz! Problem imam od decembra prošle godine kada mi je postavljen novi sat i sistem za daljinsko očitavanje. Bio sam ni sam ne znam koliko puta da ulozim reklamaciju, naravno da nista nije rešeno. Trenutno po nijima imam dug od 120.000 din. Toliko..
  • Gaga

    28.09.2024 17:06
    Racuni
    Racuni su drasticno veci i to strašno.
    Ovo pod hitno treba rešavati.
    Užas.
  • Teško

    28.09.2024 17:02
    Nama sa vama
    Niko nije ziveo u stanu 2 meseca svi uredjaju su iskljuceni a racum nam je stigao 4900 dinaraza jedan mesec a za drugi 5600.Nisu prihvaliti reklamaciju.Kome da se zalim da se ispravi ova nepravda.
  • Mile

    28.09.2024 17:02
    Ok
    Oni koriste probleme za politizaciju, ali za sta ih vi koristite? Za kradju i lopovluk?
  • Milan

    28.09.2024 17:02
    Svašta
    Pa zašto ih napadate,znate dobro da oni ne vole kad ih neko kritikuje.I odmah kreće ona oprobana mantra,politizacija,Đilasovi i Šolakovi plaćenici...
    A što mesecima maltretiraju narod,to nikom ništa.
  • Daljimsko čitanje

    28.09.2024 17:01
    Pametno brojilo
    Imam brojilo koje se daljinski očitava bar 7-8 godina kad je krenuo taj pilot projekat. Uvek je bilo redovno očitavanje od čitača 3.-4. u mesecu a na računu je pisalo stanje 1. u ponoć kako je automatski daljinski očitavano.
    Ali na zadnjem računu je neka nenormalna potrošnja od 250kwh iako sam potrošio kao i obično oko 750.
    Dakle, moje brojilo daljinski NIJE očitano 1.09.
  • Cocco

    28.09.2024 16:59
    Vi nesposobni već preko 3 meseca da to rešite, a onda neko to kao koristi za politizaciju?
    Ajde!
  • Željko

    28.09.2024 16:58
    Nepriča niko o politici već o prevari i maltretiranja građana ovolike greške i to naravno na štetu građana, usavršili poslovanje zamenom satova, tako da na listigu se pojavi stavka reklamacija i to simbolično 20000 din,samo se tešite politički ali ovaj put će biti puno iz redova sns.
  • MaraDara

    28.09.2024 16:57
    Nijedam ispravan račun, ni za stam ni za zajedničku potrošnju,
    Računi kasne stižu posle 28.,
    Pa obračunavaju kamatu, a popust od 5% za plačanje o roku više ne postoji.
    Reklamacije, haos.
    U sred leta račun za grejanje /toplotne pumpe/.
    Ušli ste u nešto za šta niste spodobni.
    Cenu çemo platiti mi gradjani.
    Pljačka.
  • pazi sad

    28.09.2024 16:48
    Dugo ih nesto resavate. Otprilike i kada ste stvoreni.
  • Garavi

    28.09.2024 16:47
    Nije tacno. Tri meseca mi stize 0 kWh i nakon ulozenih reklamacija se nista ne menja. Ovaj mesec mi racun jos nije stigao. Uplatim ono osnovno, ali od tri reklamacije na jednu su mi odgovorili da se odbija i da ce ustanoviti stanje. Sve to je pocelo od juna meseca i novih brojila. I ovo nije politicki komentar, vec obicnog gradjanina.
  • Analiticar

    28.09.2024 16:45
    Meni je stigao racun za avgust ali i dug za jul a platio sam redovno za jul, da li sad treba nekoliko sati da stojim u redu za zalbe na salteru?
  • Tanja

    28.09.2024 16:43
    Racuni
    To sa strujom nije problem od juce to traje vec duze vremena meni su 3 meseca stizali veliki racuni a sto se tice reklamacije mejlom nacekase odgovora ja sam 3 meseca platila 3 ista racuna po 15000 hilj din
  • Djeki

    28.09.2024 16:43
    Strašno
    Šta radite. Kakva politizacija? Uvećani računi enormno, ljudi ne smeju da otvore kovertu kad im stigne. O čemu vi pričate, zlotvori?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna